توصیه مهم اسباب کشی

تابان بار 1435 > وبلاگ ما > مقالات > توصیه مهم اسباب کشی

1- آماده شدن برای اسباب کشی
ساده ترین و بهترین روشی که می تواند پروسه را آسان کند، بسته بندی یک لیست از تمام اقلام مورد نظر برای جابجایی می باشد. جمع آوری وسایل برای بسته بندی کمک بسیار به شما می کند یکی از مزیت هایش ، افزایش سرعت بارگیری و چیدمان در محل جدید می باشد. در هنگام جمع اوری و آماده سازی وسایل ممکن هست وسایلی را مشاهده کنید که دیگر به آن نیازی ندارید و آن را به دور بریزید یا به افراد اهدا و یا حتی بفروشید، این امر باعث می شود شما سبک شود و مراحل اسباب کشی ساده و سریع شود.

 

2- از بیمه بودن شرکت اعتماده حاصل فرمایید
در سطح تهران بسیاری شرکت های باربری و اتوبار فعالیت می کنند به همین خاطر به راحتی نمی توان معتبر بودن آنها را تشخیص داد. در بیشتر مواقع مشاهده شده است شرکت های حمل کننده اثاثیه منزل بیمه واقعی را ارائه نمی دهند. حتما از کارشناس و مسئول شرکت مورد نظر سوال کنید که از چه نوع بیمه ای برای حمل بار و اثاثیه منزل شما استفاده میشود . بیمه انواع مختلفی دارد.

 

3- استخدام یک شرکت باربری خوب و معتبر
شما نباید از طریق وب سایت ها به یک شرکت اسباب کشی اعتماد کنید بلکه باید تحقیقات کافی انجام دهید و مزایا ، معایب شرکت حمل کننده را بررسی کنید. همه اتوبار های تهران یکسان نیستند ، بعضی از این شرکت ها فقط جابجایی وسایل شما را انجام می دهند و بعضی دیگر خدماتی همچون بسته بندی اثاثیه منزل و ادارت به شما ارائه می دهند بعد جابجایی می کند، یا شرکت های هستند که محدود هستند در ارائه سرویس برون شهری و درون شهری که باید این موارد در نظر بگیرید.

 

4- استفاده از خودرو های مناسب
برای جابجایی نمی توانید از هر خودرو حمل بار استفاده کنید ، باید طبق نیاز و به اندازه وسایل خود استفاده کنید از رایجترین خودروهای اسباب کشی می توان به خاور ، کامیون ، کامیونت ، نیسان و وانت اشاره کرد. نوع خودرو برای جابجایی از تاثیر گذارترین مواری می باشد که بر روی هزینه اسباب کشی اثر می گذار پس به خوبی نوع خودرو حمل اثاثیه منزل خود را انتخاب کنید.

 

5- تعداد کارگر استخدامی
شاید وسایل کمی برای جابجایی دارید پس از تعداد کارگران کم استفاده کنید ، شرکت های ارائه دهنده خدمات اسباب کشی به صورت پیش فرض تیم حمل بار شان 4 نفر می باشد که یک نفر راننده خودرو و مسئول چیدمان در خودرو می باشد و الباقی کار بارگیری و تخلیه را انجام می دهد. استفاده از تعداد کارگر کم هم می تواند هزینه اسباب کشی را کم کند.منبع : باربری شریف بار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *