باربری در هفت تیر

تابان بار 1435 > باربری در هفت تیر

تلفن های تماس: شمال تهران => 22123990 – 22384639 – 88582428
خط ویژه: ۱۴۳۵ بدون نیاز به گرفتن پیش شماره

باربری و اتوبار در محدوده هفت تیر

۲۰% تخفیف، ویژه اولین تماس

ارائه انواع خدمات باربری، حمل بار سنگین و اثاثیه منزل، انواع خدمات اسباب کشی از جمله بسته بندی اثاثیه در محدودههفت تیر توسط باربری تابان. تضمین سلامت کامل اسباب و اثاثیه شما، بسته بندی حرفه ی با کارتن های چند لایه و ضربه گیر های مخصوص اقلام شکستنی، بدون کوچکترین آسیب به اثاثیه شما.

حمل بار و اثاثیه منزل در محدوده هفت تیر تهران با بیش از یک دهه سابقه توسط شرکت باربری تابان بار که خدمات اسباب کشی را در این محدوده از تهران ارائه می دهد.

اگر شما جزو افرادی هستید که در محدوده هفت تیر استان تهران ساکن هستید و می خواهید اسباب کشی از جمله منزل، اداره ، شرکت ، جهیزیه ، کالا و… را انجام دهید شرکت ما با تجربه ای که در طول سال ها کسب کرده است اثاث کشی شما را به نحواحسنت انجام خواهد داد.

شرکت تابان بار یکی از با تجربه ترین ناوگان های حمل بار عمومی در تهران می باشد ، شرکت ما با استفاده از کارگران با اخلاق که داراهی نیروی بندی بالای دارند هرنوع بار شما را از طبقه ای به پایین اورده و به محل مورد نظر شما انتقال خواهند داد.

خدمات باربری ما
خودرو های شرکت باربری ما که از جمله می توان به خاور ، کامیون و نیسان اشاره کرد که برای انواع باربری ها و طبق نیاز شما برای اسباب کشی استفاده می شوند. اسباب کشی با خودرو های مسقف و موکت بندی شده از جمله ویژه گی ها شرکت ما می باشند. تابان بار برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز خدمات ارزنده ای به شما در کنار اسباب کشی ارائه می دهد که می توان به بسته بندی اثاثیه منزل و ارائه بار نامه رایگان برای راحت کردن خیال شما ارائه می شوند.

شماره تلفن های ما که به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در خدمت شما می باشند به شرح زیر می باشد

 

تلفن های تماس: شمال تهران => 22123990 – 22384639 – 88582428
خط ویژه: ۱۴۳۵ بدون نیاز به گرفتن پیش شماره