باربری و اتوبار شهرزیبا

تابان بار 1435 > وبلاگ ما > مقالات > باربری و اتوبار شهرزیبا

باربری و اتوبار شهرزیبا

اتوبار و باربری شهرزیبا ارائه دهنده خدمات حمل بار و اثاثیه منزل در محدوده شهرزیبا با بیش از یک ده فعالیت و تجربه در این منطقه از تهران.

اگر شما جزو افرادی هستید که در این منطقه از تهران ساکن می باشید و در این روز ها می خواهید اسباب کشی کند و نگران شکستگی وسایل با ارزش خود هستید شرکت باربری تابان بار 24 ساعته و هفت روز هفته بدون تعطیلی در خدمت شما می باشد.

 

وقتی شما با شرکت اتوبار شهرزیبا تماس حاصل می فرمایید تلفن شما را شرکت تابان بار یک تیم مشاوره دهنده در اختیار شما قرار می دهد تا به تمام سوالات شما پاسخ دهند . همچنین این تیم برای شما از چگونگی روند کار شرکت ما توضیح می دهد و کاملا شما را با روند کار ما آشنا می کنند.

در اولین کار باربری شهرزیبا برای شما عزیزان می کند  اقدام به رزور وقت باربری خود کنید که باید آن را به یکی از مشاوره ان ما پاسخ شما را داده اند بگویید و یک روز  وساعت دقیق برای حمل بار و اثاثیه منزل انتخاب کنید و ما تیم حمل بار خود را در همان وقت ارسال کنید.

تیم حمل بار در حالت پیش فرض 4 نفر بود و یکی از آن ها راننده خودرو بود و الباقی کار حمل و چیدمان وسایل را برعهده دارند . همچنین شما عزیزان می توانید اقدام به درخواست تعداد بیشتر یا کمتر کارگر خالی کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید از خدمات ما برخودار باشید و اقدام به دخواست روز ها کنید البته همه این خدمات در هنگام مشاوره ، مشاوران ما به شما مطرح کرده و طبق تفاوق شما عزیزان این خدمات در اخیتار شما قرار می گیرد.

از دیگر مناطق تحت پوشش اتوبار شهرزیبا می توان به باربری شهران که در غرب تهران می باشد و بدون تعطیلی خدمات حمل اثاثیه سرویس دهی  می شود اشاره کرد و به اتوبار سعادت آباد که جزو مناطق اصلی باربری تابان بار هست اشاره کرد

یکی از خدمات بهتر ما بسته بندی وسایل منزل می  باشد که توسط پرسنل مخصوص این کار صورت می گیرد. در صورت درخواست تیم بسته بندی  اثاثیه منزل شرکت تابان بار این پرسنل را زود تر و در مرحله اول این فراد به محل اسباب کشی ارسال می شوند . این افراد به همراه تجهیزات مورد نیاز بسته بندی ارسال می شوند و تا این کار را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ مشکلی برای اثاثیه با ارزش شما اتفاق نیافتد.

۲۲۱۲۳۹۹۰

۴۴۲۱۳۰۸۱

۴۴۲۹۲۰۴۵