باربری و اتوبار جردن

تابان بار 1435 > وبلاگ ما > مقالات > باربری و اتوبار جردن
باربری فرمانیه

باربر و اتوبار جردن

شرکت باربری جردن ارائه دهنده خدمات اسباب کشی و اثاث کشی منازل ، دفاتر و … در محدوده جردن می باشد که با بیش از یک دهه فعالیت در امراسباب کشی جزو بهترین ناوگان های حمل  و نقل در این منطقه به حساب می رود

باربری جردن به مشتریان خود خدمات ویژه ای ارائه می دهد. شما مشتریان عزیز از همان مرحله اول که با این شرکت تماس می گیرید از خدمات شرکت به صورت ناخودآگاه برخوردار می شوید. در مرحله اول وقتی شما با شماره تلفن مربوطه با اتوبار جردن تماس حاصل می می فرمایید یک تیم مشاوره دهنده در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد که برای شما یک مشاوره در مورد اسباب کشی و چگونگی راحت تر کردن این کار به شما ارائه می شود.

 

افرادی که تیم مشاوره دهنده را برعهده دارند کاملا خوش اخلاق بوده و از تمام اطلاعات باربری آگاهی دارند یعنی هیچ سوال شما را بدون پاسخ نمی گذرند. این افراد همچنین در پایان مشاوره قیمت باربری شما را به شما عزیزان طبق خدماتی که می خواهید ارائه می دهد و در صورت توافق شما یک روز برای اسباب کشی مشخص می شود.

حمل بار و اثاثیه منزل در جردن

حمل اثاثیه منزل در محدوده جردن به دلیل وجود این منطقه در مرکز تهران کار دشوار و پردردسر می باشد. ولی نگران نباشید شرکت ما راننده های را در اخیتار گرفته است که به تمام محله های منطقه وارد بود و اسباب کشی شما را به بهترین نحو انجام می دهند و شما یک اسباب کشی بی دردسر را تجربه خواهید کرد.

 

نیسان بار جردن

باربری جردن از وسایل نقلیه بزرگ و کوچیک برای حمل بار خود در جردن استفاده می کند و ماشین مورد نیاز شما را که درهنگام مشاوره شما اعلام می کنید به محل ارسال می کند. اتوبار جردن به تمام خودرو های مانند خاور ، کامیون و نیسان بار مجهز بود و این وسیله های نقلیه بسیار تمیز  وشیک بود. همچنین پشت تمام خاورو کامیون های شرکت موکت بندی شده و هیج لکه ای و صدمه ای برای وسایل با ارزش شما در هنگام جابجایی اتفاق نمی افتد.

از دیگر مناطق که جزو باربری مرکز تهران می باشد می توان به باربری میردامان ، باربری امیرآباد اشاره کرد که باربری و اسباب کشی در این مناطق به صورت 24 ساعته و شبانه روزی ارائه می شود.

برای مشاوره رایگان و رزرو وقت باربری در جردن می توانید با شماره تلفن زیر در تماس باشید

02122385651

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *