بسته بندی یخچال

تابان بار 1435 > وبلاگ ما > مقالات > بسته بندی یخچال

بسته بندی یخچال

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز ، در اسباب کشی همانطور که می دانید باید خیلی از وسایل ریز و درشت را باید و حتما بسته بندی کنیم یکی از وسایل مهم یخچال می باشد که باید طبق استاندارد های که در ادامه به انها اشاره می کنم بسته بندی شود.

آماده سازی یخچال برای اسباب کشی

بهتر هست حداقل 2ساعت بعداز کشیدن یخچال از برق پروسه  بسته بسته بندی آن را شروع کنید، در این مدت می توانید چیزهای دیگر اتاق ، آشپزخانه و دیگر وسایل کنید تا وقتتان بی خودی صرف شود.

بسته بندی یخچال ، در اسباب کشی یخچال از جمله وسایل سنگین و دردسر ساز می باشد که باید اول تجهیزات و وسایل داخلش را خالی کنیم و بعد بسته بندی و در ادامه جابجا کنیم. اگر شما جزو آن دسته افراد هستید که بدون باربری و اتوبار خاصی حمل اثاثیه منزل خود را خودتان انجام می دهید پس این مقاله را حتما تا انتها مطالعه کنید.

کارتن مناسب بسته بندی یخچال

کاتن مناسب  یخچال

اولین قدم : برای یک اسباب کشی مطمئن و ایمن، اثاثیه مورد نظر باید بررسی شود و تا تجهیزاتی که لازم هست تهیه شود. برای بسته بندی یخچال یک کارتن مناسب که تمامی جای یخچال را پوشش دهد باید تهیه کنید ، اگر شما کارتن یخچال را نگهداشته اید بی شک خیلی مطمئن تر بسته بندی می کنید و با خیال راحت می توانید یخچال را جابجا کنید. کارتن مخصوص خود یخچالها به دلیل طراحی بر حسب اندازه و بالا بودن ضخامت بسیار مناسبتر از دیگر کارتن ها هستن که شاید پیدا کنید یا نه.

یونولیت در بسته بندی

پاک سازی داخل یخچال

دومین قدم : در جابجایی یخچال های منزل اولین سوالی که پیش می آید این می باشد که چگونه وسایل مانند گوشت و حبوبات را به محل جدید بدون مشکل جابجا کنیم. شما می توانید با تهیه یک یونولیت با اندازه مناسب که وسایل سرد که ممکن هست به دلیل طولانی بود خراب شوند ، در آن جاسازی کنید . در نظر بگیرید که درب  یونولیت را به خوبی ببندید و حتما چند تیکه یخ داخل یونولیت قرار دهید.

بسته بندی یخچال

سومین قدم : بی شک داخل یخچال وسایل مانند انواع میوه ، غذا ، مواد اولیه و خوراکی باشد ، پیشنهاد می شود در طول اسباب کشی این میوه ها را میل کنید تا در محل جدید میوه های جدید بخرید، اگر مایل نبودید میل کنید می توانید آن ها را در نایلون و یا جعبه های پلاستیکی بسته بندی کنید و به محل جدید انتقال دهید .

چهارمین قدم : برای اینکه داخل یخچال صدمه ای نبیند بهتر هست جدا کننده های طبقه ها رو دربیاید و جدا از خود یخچال بسته بندی کنید ، این وسایل به دلیل شل بودن؛ داخل یخچال حرکت می کنن و اگر در حین جابجایی ضربه ای وارد شود این جدا کننده ها داخل یخچال ضرفه بزنند و دچار صدمه های می شوند. پس حتما وسایلی مانند اینها را هم از داخل یخچال خارج کنید.

تمیز کردن داخل یخچال

پنجمین قدم :قبل از بستن درب های یخچال بهتر هست داخل آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. درب های یخچال را با چسب پهن ببندید و در دور ها دور آن را با سلفون های حباب دار بپوشانید. کارتن را از بالای یخچال وارد کنید بعد آن را نیز با طناب یا چسب پهن سفت کنید. اگر یخچال داخل کارتن حرکت می کنند بهتر هست در داخل و دور آن پتو قرار بدید تا سفت نباشد. سفت بودن مشکلات زیادی را در هنگام بارگیری در خودرو یا حتی پایین آوردن از پله های برای شما به وجود می آورد.

آخرین قدم : سعی کنید یخچال را جزو اولین وسایل قرار دهید که داخل خودرو حمل بار قرار می گیرند. حتما به صورت عمودی قرار دهید و در کنار آن از پتو استفاده کنید. حتما حتما در جابجایی و بارگیری از دیگر دوستان و اطرافیان کمک بخواهید و به هیچ وجه این کار را به تنهای و تنها به کسی ندید تا آن را جابجا کنند.

 

حتما بخوانید

شرکت باربری تابان بار با بهره گیری از افراد متخصص در تیم باربری خود خدمات اسباب کشی را به صورت شبانه روزی برای مشتریان خود در تهران ارائه می دهد و شما می توانید درصورت نیاز به اسباب کشی ، خدمات ما را نیز بررسی و یک مشاوره رایگان انجام دهید. شماره تلفن های ما به شرح زیر است.

021-88582428

021-22123990

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *