اسباب کشی آسان

تابان بار 1435 > وبلاگ ما > مقالات > اسباب کشی آسان
بسته بندی آسان

اسباب کشی آسان یکی از آرزو های  همه ما در اثاث کشی منزل می باشد ولی بیشتر ما نمی داند با رعایت چه نکاتی و چه کاری اینآرزو را که هنگام اسبابکشی منزل براورده کنیم . امیدوارم با خواند ادامه همین مقاله این آرزو را برآورده کنید .

 

اسباب کشی آسنان دوست دارید داشته باشید ؟

می خواهید یک جابجایی به یاد ماندنی داشته باشید ؟

حوصله بسته بندی وسایل را ندارید ؟

سلیقه خوب برای چیدمان اثاثیه منزل در محل جدید را ندارید؟

اسباب کشی بی دردسر

پاسخ همه این سوالات و همانند این ها شرکت ما یعنی تابان بار می باشد ، اتوبار تابان بار با بیش از یک دهه سابقه درخشان در امر اسباب کشی با کسب مهارت های که طی سال های گذشته و انجام اسباب کشی ها متفاوت به بهترین نحو ، اسباب کشی شما بدون هیچ مشکلی انجام می دهیم.

اسباب کشی بی دردسر

برای اینکه شما یک اسباب کشی آسان و بی دردسر را باما به یاد داشته باشید بسته بندی اثاثیه منزل نیز انجام می دهیم ، بسته بندی اثاثیه منزل توسط یک تیم کاملا حرفه صورت می گیرد ، بطوری که تیم بسته بندی ما قبل از تیم حمل بار وارد اثاث کشی می شوند و این کار را با سلیقه و حوصله انجام می دهد به نحوی که شما در محل جدید به همه وسایل منزل دسترسی سریع داشته باشید و سریع پیدا کنید.

از خدمات ویژه بسته بندی می توان به بسته بندی اثاثیه منزل به روش های معروف مانند استرچ رپ و بابل رپ اشاره کرد ، تیم ما به همراه تمامی تجهیزات مورد نیاز بسته بندی به محل اعزام می شوند و شما تنها کافی هست در گوشه ای ایستاده و نظاره گر کار کارگران ما باشید .

تجهیزات مورد نیاز بسته بندی می توان به سلفون که برای کشیدن دور انواع وسایل مانند کمد ، تلویزیون ، یخچال و … برای جلوگیری از گردوخاک گرفتن وسایل استفاده کرد. از وکیوم های حباب دار نیز در بسته بندی استفاده می شود که به منظور جلوگیری از ضربه های کوچکی که در پشت خودرو حمل بار می افتد تا جای که می شود جلوگیری کند. در کنار این تجهیزات می توان به چسب پهن ، کارتن های با ضخامت بالا ، کارتن مناسب برای گوشت و مرغ و وسایل سرمایشی استفاده می شود اشاره کرد.

شرکت باربری ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما ساکنین محترم در استان تهران می باشد که سرویس حمل بار و اثاثیه منزل را انجام دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *